Jag hatar att diska

Det är verkligen högst upp på min hatlista, jag hatar att diska och punkt slut. Idag diskade jag min mosterhög med disk och nästan grät samtidigt, jag ville så gärna gråta men jag orkade inte för jag var så otroligt trött, efteråt kändes det som om en stor jävla börda försvan från mina axlar. Jag ska aldrig mer använda mitt porslin.

Direkt efteråt tittade jag på andra avenyn, det gillar jag mycket och jag blev genast på bättre humör och då skrev jag klart talet som jag ska hålla på fredag i nationella Svenska B, skönt att det är bortgjort, jag ska skriva upp vad jag har kvar att lämna in så jag kanske sätter igång o gör dom någongång, jag är rätt slö ändå och det ska jag försöka sluta vara. Måste väl smälla till mig själv så att jag vaknar och inser att jag inte kan leka bort hela gymnasiet.

Annars är jag rätt glad, men fortfarande så grymt trött. Tur att jag har anledning att skylla på det iaf, tänk om man gick runt o va såhär trött jämt? Det skulle jag aldrig orka, men tänk vad mediciner kan göra en stark igen. Snart får jag bättre mediciner som gör mig frisk are. För frisk lär jag inte bli fören ett mirkael ramlar ner från himlen och ger mig det jag behöver.

Min lillasysters bebis har fortfarande inte behagat att ploppa ut, jag är så nyfiken så jag blir galen. Jag håller fortfarande på att det är en lite pöjk men ändå så känns det som en liten flicka, jag kan inte bestämma mig? Syrran är nog leds på att gå med den där magen nu, jag förstår henne. Stackars liten.

Nu ska jag chilla resten av kvällen, fyfan vad skönt!

Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0