Amzung aus dem jugendschutzgestez

Det känns som om vi har gatt igenom hela Berlin, helt utmattad är jag men jag maste säga att Berlin är en vacker stad med söta fik och roliga sevärda hus/saker m.m.. 3 dagar var perfekt och nu ikväll aker vi till Paris och efter det Italien, vi ska bo pa en ö nära havet och det behöver jag verkligen precis just nu..

Det är sjukt varmt att ga omkring i städer utan att bada och det enda jag tänker pa är att bada..

Det är ett gäng killar här som bor pa varat hostel som jag vill slita snopparna av, varje gang jag o Malin gar förbi sa tittar dom pa oss som om vi vore tva horor, de undersöker oss fran topp till ta och är allmänt äckliga, idag försökte en av killarna ta Malin pa rumpan o da skrek jag till, efter det höll dom käft. Tur för dom, annars hade de inte haft sina kära snoppar kvar. Dom gar fortfarande i samma kläder efter 3 dagar, jävla smapojkar..

Äntligen fick jag skriva av mig lite :) Nu ska jag röka en cigg. Hejda :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, vad kul, fortsätt uppdatera hära om resan! :D ta hand om er <3

2010-08-03 09:50:41
URL: http://jeayms.blogg.se/

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0