Is alive

Precis, jag lever.. Men det var en stund där i Paris som jag inte ville leva när vi inte kom hem men allting löser ju sig om man har pengar och tålamod.. Pengar hade vi väl men mitt tålamod ska vi inte prata om.. Fast alla kanske redan vet att jag inte har något tålamod, tur att jag hade med lilla Malin då. Hon har tålamod så det räcker och blir över för säkert 20 pers.

Hursomhelst så landade vi i Köpenhamn iförrgår natt och tog oss in till Malmö och slocknade hemma hos Sara, det var så sjukt roligt att äntligen få se hennes glada ansikte igen. Den människan är alltid glad och hon gör mig glad. Jag saknar henne redan, igår satt vi oss på tåget till Göteborg och somnade helt utslagna i Malins säng. Vilken resa.

Det är blandade känslor, men jag har lärt mig vad jag gillar och vad jag inte gillar, jag längtar tillbaka till stranden i Italien. Jag älskar att bada, jag gillar inte storstäder, jag gillar inte människor som pratar högt, jag gillar inte att bo på hostel (eftersom jag inte gillar när folk pratar högt, helst inte när folk flyger in 3-4-5-6 på morgonen och slår i skåp och packar väskor), jag gillar att sova när det är tyst. Jag gillar barn ibland när dom är söta och tysta.

Just nu tvättar vi alla våra kläder och småfixar, det är verkligen skönt att vara tillbaka i Sverige igen, på fredag åker jag och hälsar på i Uppsala och sen återvänder jag hem till Kiruna på söndag. På måndag börjar även skolan tror jag? Shit.. Jag glömde nästan bort att jag går skola också.. Men 1 år går fort och sen är jag färdig. Wiho.

Jag har fått problem med magen av allt detta resande och konstiga mat tider, sen jag kom hem från Libanon har jag varit dålig, jag borde kanske kolla upp det för det blir inte direkt bättre.

Yeppyepp, det var väl det jag hade att säga nu. Vill ni se bilder på våran lilla Europaresa så kika in på min facebook, där ligger en del bilder.

Hejhej :)

Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0