Paris vs Italien

Usch sager jag bara.. Paris.. Paris.. Som Malin sa idag.. Om man hade mycket pengar och bodde pa nogot fancy hotell sa kanske man uppfattar Paris som en fin stad men det gjorde inte vi. Pa varat hostel som vi bodde pa var personalen och manniskorna grymt trevlig och glada. Jag och Malin bestamde oss for att ha en picknick en dag, vi gick till mataffarren och handlade, det enda som ar billigt i Paris ar brod.

Vi var forbi notre dame och tittade i kyrkan, det var otroligt vackert och det enda jag tankte pa var nar jag sett  Quasimodo klattrat runt dar.. Jag sag inte honom, olyckligtvis. Vi checkade in eiffeltornet, det sag precis ut som pa bild, fast storre :) Och det var ca 5 timmars ko sa vi struntade och aka upp i det och akte gudiebat runt hela Paris istallet, haha.. Det var.. Langtrakigt och det borjade sparegna sa nar jag och Malin kom tillbaka till hostlet helt genomblota sa somnade vi direkt.

Det finns sannerligen skumma manniskor vill jag bara papeka, nog for att jag ocksa ar ganska skum men idag pa flygplatsen sa motte vi en kvinna som dansade for sig sjalv och vi blev faktiskt lite radda for henne. Jag stod en meter ifran henne pa toaletten och jag holl pa att spy av hennes lukt, hon stank svett och kiss, en riktigt javla fratande lukt, det kanns nastan som om jag luktar sa nu.

Hursomhelst sa fastande vi i Paris, alla tag var fullbokade men det fanns visserligen tag for typ 1000-2000kr som vi dock inte kande att vi ville betala.. Sa vi tog flyget idag till Pisa i Italien, vi bor just nu pa en jatte fint stalle som ar nybyggt och personalen hade bokat fel sa vi fick ett dubbelrum inatt!! YEEES! Vilken innebar att jag far ligga brevid Malin :) Alla andra hostel har vi fatt ligga i olika sangar med flera manniskor sa nu ska jag duscha sa hon inte tycker att jag luktar alldeles for ackligt, det ar 28 grader har..

Imorgon aker vi till Elba, en lite ò som ligger en bit utanfor, det blir massa mys med sol o bad! Och Johanna, vi tanker pa dig! Pusss och kraaam!


Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0