Spanien

Nar jag blir stor ska jag nog flytta till barcelona, de har sa mysiga och fina affarer och jag onskar att jag vore rik. Maten ar inget vidare, ungefar som i Frankrike. Till frukost ater man vitt brod med nagon sorts marmelad pa och kaffe, det ar inte gott tycker jag och efter det sa ater man en bagel, blir folk verkligen matt pa det? Hmm..

Idag har vi varit pa ett museum och kikat pa Picassos tavlor och sant fint, det var roande att se.. Nar jag ser tavlor som nagon annan har gjort sa kanns det som att man lar kanna personerna battre, det ar kul att se hur fantasi kan bli verklighet, typ?

Jag ar verkligen jatte trott, vi ska snart gora mat.. Malin gick och handlade, hon ar sa snall. Jag hade skitit att ata annars, for jag ar som sagt helt slut.

Imorgon aker vi tillbaka till Frankrike, vi kommer knappt harifran heller.. Det ar sjukt mycket folk som ar ute och tagluffar detta ar, alla tag ar fullbokade. Vi forsoker dra oss narmare Sverige nu.. Vissa stunder vill man verkligen bara hem och lagga sig i sin egna skona sang och slippa alla kryp.

Jag sager da det.. Vi har det bra i Sverige, jag tycker om min stad. Punkt slut. Vi far val se vart vi hamnar sen.


Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0