Hej

Jag tycker inte om att skriva i denna fula blogg, jag vill ha en snygg blogg. Typ som Ylvas, den är snygg. Ylva, gör om min? Sneeeeella. Jag vet förresten inte ens om hon läser min blogg, det återstår att se ^_^

Jag har så sjukt mycket att plugga! JAG VILL INTE. Det kommer aldrig gå. Jag blandar ihop medeltiden med romantiken och alla namn jag har försökt pränta in i huvudet blir fel! Åh, får panik.

Jag har fått en tredje chans med min dator, först dog den, sen startade den igen. Sen dog den igen, trodde aldrig mer jag skulle få pillra på dessa underbara tangenter, jag vet inte riktigt vad den sysslar med. Den lever sitt eget liv och jag mitt, måste försöka hålla den till mitt liv ju. Men jag är glad iaf.

Har nyss varit på sporthallen och spanat in lite fottibolli, imorgon bli det fotboll för min del. Brända gänget. Hah, härligt match det var idag. Jag gillar när folk gör illa sig, men gör någon illa mig så äre inte kul!

Maja och Frida var förbi mig idag en sväng, det var mycket trevligt. Jag gillar Maja och jag gillar Frida med såklart. Nu ska jag plugga mig till söms..

Kommentarer
Postat av: Fride

Ska du hälsa på blöjhinken? :D

2010-02-10 00:21:08
URL: http://inutimagen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hurru tovelove, Vi måste ju ta och umgås här någon dag! <3

2010-02-10 00:30:07
URL: http://someotherguy.blogg.se/

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0