Jag saknar andra avenyn.

Jag är hemma och det är så skönt. Egentligen borde jag plugga lite Svenska eller fortsätta med psykologin men just nu så har jag ingen ork, det får göras imorgon helt enkelt. Sen borde jag plugga Gehörs o musiklära, vilket jag aldrig nästan gör och det kanske är därför jag hatar det? Antagligen.

Idag gjorde jag sviin god linssoppa, jag fick receptet av en gullig människa och shit alltså vad god den är! Tur att jag gjorde mycket, blev nog till mer än 4 pers iaf, så jag fryste in en del och lite la jag in i kylen som jag kan äta imorgon! Perfekt ju, då slipper jag göra middag imorgon.

Borde betala räkningar idag också men slö som jag är så orkar jag inte göra mycket mer än o sitta här i min soffa o skriva detta och tugga på min banan. Ah.. Har lust att spela lite men jag tror jag skippar det, då är jag uppe hela natten och kan inte somna sen och då orkar jag inte upp till skolan.


Jag ville bara skriva av mig lite och nu har jag gjort det så då avlsutar jag med att säga Grattis Jessica på födelsedagen och grattis i förskott till dig söta Marie och David Calås som fyller år om ca en timme.

Imorgon blir det en lång dag...

Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0