Lördag

Jag har så ont! Jag vet inte riktigt om det är träningsvärk eller vad det är, kan knappt sträcka ut högra benet, det gör så förbannat ont. Kan inte vicka på foten heller, det känns något liknande sendrag om jag försöker. Jag har ju haft problem med min fot förut men jag vet inte vad som kan ha hänt. Hoppas på träningsvärk, men skumt att det bara är ett ben.

Idag har vi haft spelning på tusen toner, det var ju skiiiiiit kul. Hahah. Herre säger jag bara, vilken grym publik vi hade. Ni som inte var där missade verkligen något kan man ju säga. Hähä ;) Efter spelningen gick jag, Maja och Frida på marknaden. Jag köpte en hemlig gåva åt min lillasyster bebis och sen gick jag hem.

Ska snart iväg igen, sen ska jag på TT och titta på några band tror jag. Seeen. Vet jag inte? Någon som vill hitta på något? Hör utav dig till mig då. Mohaha.

Imorgon ska jag nog dra en sväng till backen om jag inte har så förbannat ont i benet, sen ska jag sätta mig på tåget och åka till Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Fride

vad är det för hemlig gåva? :o

2010-02-14 19:43:04
URL: http://inutimagen.blogg.se/
Postat av: Tove

Hemligt ju sötnos. ;-)

2010-02-15 00:36:41
Postat av: Family K

haallooo Towisen!! Hoppas du har de fiiint fint i götet!! kraammar!!!

2010-02-17 10:30:00
URL: http://familyk.blogg.se/

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0