Oooh

Vilken härlig dag.

Idag när vi satt och repade in massa låtar till vårat 10-års Jubileum på estet så lös solen rakt in i musiksalen, jag blev så glad och lättad inom mig, snart är det vår igen och sen sommar.. Jag har längtat efter ljusa tider och det är det snart.

Sen blev det mörkt igen. Jag och Max började bråka igen. Jag hat/älskar Max. Det är fan tragiskt men sen gick jag på en promenad genom skolan med Gabbe och Tina och fick andra tankar som gjorde mig någorlunda glad, vi spelade in massa ljud. Vi hade ljudteknik. Vi gick alltså runt i skolan och spelade in alla möjliga ljud vi kunde höra. Spolningar i toaletten, rinnande vatten, coca-cola burk som öppnas, o.s.v..

Sen promenerade jag från skolan med Vilda och Ellen, handlade lite på Ica och gick hem och gjorde mat, sen kom lille vilde Vilda och käkade middag hos mig, det var riktigt mysigt och god mat gjorde jag! MUMS. Sen pluggade jag, ingenting har gått in tror jag. Sen tittade jag andra avenyn på datorn och drog till sporthallen och spelade fotboll, mitt lag vann. Brända tomten mot Laguna, haha. Såklart Brända tomten vinner då ju ;)

Nu sitter jag här, svettig och törstig och ska plugga och duscha. Och förhoppningsvis inte försova mig till provet jag har imorgon 08.00. Fan också. Hoppas det går bra, annars blir jag ledsen.

Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0