Lång dag.

Gud vad trött jag är idag. Läste precis min lillasysters blogg, jag blir så glad varje gång jag läser den, jag blir dock lite oroad över att hon har fått så mycket problem sen hon blev gravid. Jag längtar så mycket efter lillen, bara 2 månader kvar. Det känns sjukt!

Jag var ut igår, det var både ovänat och impuls men det är ju oftast då det blir roligast, det var mycket kul och jag var mycket full. Haha, idag skulle jag jobba men det blev riggning på folkets hus istället med killarna, sen gick vi och käkade på stan, köpte lite godis och fortsatte, jag blev alldeles för trött nu på kvällskvisten så jag åkte hem, borde plugga lite men det blir iaf film med Edit snart, hon ska sova hos miiig, det är skönt med sällskap tycker jag.





Ah, borde duscha också! Men jag är sååå trött. Kroppen är allmänt seg.




Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0