Ingen som vill se?

Verkar inte som om någon var intresserad av att se bilder från Libanon, det var ju trist. Jävla tråkmånsar. Idag har jag jobbat i 12 timmar och jag fick inte en speciellt bra sömn inatt när jag o min flickvän delade på en 80is säng som gnissla, ville lägga mig på golvet men försökte ligga still eftersom jag inte är så speciellt snäll i sömnen tydligen.

Lägger iaf upp bilder på vad som har hänt den senaste tiden, jag gillar bilder.



Hannah håller utkik



Gustaf kör.



Älskling tankar båten :)





Sola



Min



Man kan hitta lite vadsomhelst på toaletten



Några bestämda platser över Europaresan, men det kan ändras!



Mel Gibson yao



Peter Haber



Nu orkar jag inte mer! Imorgon blir det solning som gäller för jag ska INTE jobba, senare på kvällen ska vi på inflyttningsfest hos min bästis Louisen! :D

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag vill se bilder!!!!

2010-07-05 01:35:00
URL: http://cthreepo.blogg.se/
Postat av: Alle

JAG ME :D

2010-07-05 22:48:45

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0