Jag hinner inte

Jag hinner inte riktigt uppdatera hela tiden har jag märkt, men vad har jag att berätta egentligen? :) Jag läser ca 250 bloggar varje dag, igår läste jag 380st eftersom jag inte varit in på bloglovin på ett tag. Men jag trycker bort dem flesta o hamnar på mina söta vänner. Jag saknar Kiruna lite smått, men bara lite ;)

I helgen hade jag verkligen svin trevligt, vi hade grillkväll hemma hos min flickvän o Maddis från Kiruna var också med, det var sjukt trevligt! Malin hade sin vän Josefin på besök från stockholm. Vilken helt sjukt rolig människa, sjukt skön.

Idag är det Måndag och jag är ledig från jobbet, det är skönt. Men nu jobbar jag bara två dagar nästa vecka och sen är det slut för denna sommar, det känns otroligt skönt. För den 29 juli drar jag och älskling. Hihi.

Ikväll blir det träning! Nu ska jag kissa innan jag kissar på mig..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att ni gillade min tatuering! Jag är också helt in love med den ;) hoppas vi ses snart igen!

2010-07-19 15:52:37
URL: http://jeayms.blogg.se/

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0