Jag mår bra

Idag kom Jennifer in till mitt jobb, hon går i min klass. Lite kul att vi båda är i Göteborg tycker jag, fast hon är ju härifrån och det är ju inte jag. Så det är jag som är kul? hähä.

Jag har jobbat hela dagen och träningsvärken har varit på mig hela tiden, har nästan krälat mig fram överallt men imorgon kör vi lite mer träning och hela helgen. Jag håller på att träna upp mina ben så jag inte ska klaga så mycket när vi är ute och går i vida världen. Ni ska se mina benmuskler nu alltså ;) Hoho. Men jag känner mig redan mycket bättre än vad jag gjorde för en månad sen, det känns bra.

Imorgon är jag ledig och det blir solning och bad som ligger högst upp på min "att göra" lista och efter det blir det lite träning och sen filmkväll med älskling, Maddis och kanske någon mer. Det känns som en bra "jag är ledig dag".

Så nu har jag bara torsdag och fredag kvar att jobba sen är jag fri like a bird i ungefär en månad innan skolan drar igång igen, wihooo. Ett år kvar. Det känns som en evighet. Jag vill vara med min flickvän, men jag har turen att vara med henne ändå för hon är ju min flickvän? Right? Jag är en lycklig människa, varje gång hon går förbi så pirrar det till i magen sådär som när man är nykär. Hihi.

Hopp i säng nu kanske? Skönt att skriva av sig lite.
Men först måste ni höra en låt som har fastnat inne i mitt huvud, det måste den göra på er också!


Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0