Sverige är bra

Tycker jag, men jag älskar att resa. Det enda som kan stoppa mig är pengar ungefär.

Nu har jag varit hemma i Sverige snart en vecka och vi planerar redan en till resa, denna gång en europaresa som jag ser mycket mycket fram emot! Jag o Malin sitter här o säger till varandra att vi vill åka NU! Men tiden går fort.

Här är några platser som vi ska besöka,





Sen får man se vart vi hamnar, men några punkter måste man ha som mål iallafall, vi stannar i barcelona i några extra dagar och bara solar o badar och det känns super!

Och till jul blir det kanske en resa till Australien och även Nya Zeeland, då kanske man får träffa Edit en sväng också och kanske Maja + hennes familj eftersom de också ska dit.

Nu måste jag på toaletten innan jag kissar på mig och sen ska jag titta när min älskling gör pannkakor till lunch, imorgon ska vi på bio. Eclipse, som jag har längtat.

Jag längtar inte dirket tills skolan börjar men ändå så gör jag det så jag får göra det bortgjort, när skolan är slut ska jag förmodigen volontärsjobba någonstans i världen, det har jag velat så länge men det är synd att allting kostar så mycket pengar. Tänk om jag slapp tänka på pengar? Då skulle jag förmodligen sitta någonstans i Afrika just nu.


Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0