.

Har hittat världens roligaste facebooks "klubb". Tjejer i allmänhet.

Här följer några roliga statusuppdateringar från sidan.

kissade ner sig efter en kraftig hostning. Hann inte duscha innan fin-middagen, hoppas ingen märker att det luktar som alkishörnet i närmaste parkeringsgaraget

pillar fast snor på väggen bakom soffan

skickar ragget till både ungdomsmottagningen och tandläkaren efter en helkväll

Tur att huvudet är den kroppsdel som befinner sig längst från fötterna. Har inte bytt strumpor på två veckor.

firar kvinnodagen med att vara sitt bästa jag. Sjukskriver sig från jobbet, knäcker en bärs och kedjeröker från soffan. Klappar sig på axeln och trivs med att hela världen idag håller med om ens normala livsåskådning: vi är bäst, alla kategorier

funderar på det här med graviditet och ser fram emot att vara en jävla fittslyna utan att någon får tycka nåt om det.

har fått tre parkeringsböter på 2 månader. Har inte betalat, kommer inte att betala. Ni kommer aldrig ta oss era jävlar.

skickar en julhälsning via smittspårningen.

tränade bort sina kräkreflexer tidigt i tonåren. Hatar killar som klagar på "hår i maten".

har ofta på sig svarta trosor, för i dom syns inte mensfläckarna så tydligt. Praktiskt!

tycker att killar som tar upp gitarren på efterfesten är dom sämsta killarna. Vi kommer aldrig ligga med er

käkade stora portioner ärtsoppa till middag igår (det var ju torsdag). Kommer med största sannolikhet fisa sitt nya ragg i ansiktet i natt.

skiter i att byta trosor, en tredje dag kan inte skada

har fått munsårsblåsor & döljer det med läppglans. Fast jävlar vad fylliga läpparna blivit, lätt att det kommer bli hångel i kväll!

knäcker en bärs, pillar in en snus och fredags-onanerar. Äntligen är det helg.

har gått runt hela dagen i dubbla strumpor av 100% syntet. Har fått russintår av all fotsvett.

hostade just upp små gulvita, bajsluktande klumpar ur halsen. Allvarligt talat, vad var det för något!?!?!


Nu ska jag titta färdigt ballar av stål med Alle. Igår hade jag en svin bra kväll med både nytt o gammalt folk! Det var riktigt kul. När Alle har gått hem ska jag vika och stryka mitt berg av tvätt innan jag hoppar i säng.

Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0