Förändring?

Måste bara säga att det är otroligt skönt med lov. Ta en paus från verkligheten, jag behövde verkligen det här känner jag. Jag som alltid brukat tycka det är så hemskt att vara ensam, jag gillar att ha någon omkring mig när jag kommer hem men så känner jag inte nu. Jag tycker det är skönt o avkopplande att vara ensam hemma. Men sen måste jag ju träffa mina vänner ändå! På dagarna, utan dom så är jag ingenting och det vet ni.

Nu sitter jag här. Varit på sjukhuset idag igen. Utan något vettigt resultat. Det är jobbigt att gå ovetande om saker tycker jag. Men vem tycker inte det. Ikväll blir det en tidig kväll, ska upp tidigt! Och sen har jag träning och allt möjligt.

Jag är glad att jag tog det där steget, det hjälper mig enormt mycket just nu känner jag även fast hon inte vet om hur mycket det betyder för mig och det gör mig glad, hon gör mig glad igen. Tänk att en annan människa kan förändra en så snabbt även fast hon inte har gjort så mycket, det kanske är jag själv som har gjort något. Jag tror att detta är en vändpunkt i mitt liv. Jag behövde detta. Tack Tina för att du hjälpte mig.

Tur att jag är trött, då kanske jag somnar snart.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Japp gäller alla läkemedel som jag har förståt :P

2010-03-08 23:42:42
URL: http://ferhat.blogg.se/

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0