Jag är en rolig prick.

Vaknade i morse med två prickar på ryggen som kliade! Och sen kom jag hem idag vid sex och skulle byta om till snowboardträningen och då upptäcker jag massa prickar på armar, ben och överallt! Hjälp! Jag undrar vad det är. Hoppas det försvinner annars måste jag gå till läkaren imorgon.





Så här ser det ut, men nu är det mera! Herre, vad händer?


Annars då? Jorå! Fint. Eller? Jag känner mig fortfarande bakfull sen i lördags, mår typ illa. Och det är ju illa att jag mår illa. Hehehe. Funderar på att lägga mig ner en stund, det är så jävla kallt här! Det enda stället i min lägenhet som inte är kall det är toaletten, imorgon ringer jag Kirunabostäder!!!!!! Godnatt.

Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0