Jaha

Hade jag en blogg också? Hade ju helt glömt bort.. Eller not.. Jag har bara inget vettigt att skriva förutom att jag verkligen är trött idag, har mått rätt illa hela dagen men det blev lite bättre nu på eftermiddagen, antar att det beror på att min kropp inte mår som den ska riktigt, det finns tyvärr inget att göra åt den saken heller, vad jag vet iallafall?

Nu tänkte jag väl kanske duscha? Eller så gör jag det på morgonen.. Det är ju rätt sent nu iallafall så. Imorgon blir det en helvetes dag, hur ska jag hinna med allting? Skola, jobba, träning.. Hoff.. Får magsår när jag bara tänker på det. Men nu tänker jag inte låta deppig och tråkig inte!

Snart kommer jag bli riktigt glad iallafall, tänk vad andra människor kan ge glädje åt en. Jag ska försöka tänka positivt nu även fast allt känns jobbigt och trist. Jag mår ju rätt bra än så länge iallafall.

Undra om det hjälper o be till gud? Känns som om han bara straffar mig om och om igen ändå så.. Vad är det för nytta. Man kanske måste vara troende för att det ska funka? Jag kanske måste börja gå i kyrkan då..



Jag och Linnea gick på Ica och jag hittade det jag ville ha i födelsedagspresent, hahah. Förra året fick jag ett påskägg av Ylva, Sara och Robert.. Tror jag? Eller så var det bara från Ylva. Det satt fint. Tack :)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Haha det var när du fyllde 19!!!!!!!!



Dvs. två år sedan.



:D



Du börjar bli gammal.



Ps. Jag med.

2010-03-22 16:36:50
URL: http://cthreepo.blogg.se/

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0