Spinning room

Vad kan jag berätta idag då? Klev upp klockan fem, svin trött. 3 timmars sömn. Gick till jobbet, chefen hade försovit sig som vanligt så jag fick ringa o skrika och vara sur, packa upp bulljävlorna, plasta in allt, sätta på kaffe och bla bla bla. Vem vill egentligen veta? hahaha.

Åkte till backen, det gick sådär idag men det är kul. Har lärt mig lite nytt iaf, gick o käkade med Alex, gick hem, gick till moster, drog på Ö&B med min kusin o hennes kille, åkte hem, tittade på "dating in the dark", svinkul. Jag ska söka dit. Hahaha. Nej, eller? Kanske. Men jag skulle aldrig hångla i tv iallafall. Kanske hade behövt gå lite efter känslor o inte bara utseende nångång. Fast jag går inte bara efter utseende men det är ju klart man går mycket efter utseende. Såklart.

Tittar just nu på desperata hemmafruar och slöar i soffan, ska nog ta o lägga mig snart. Sängen ser väldigt lockande ut och skön! Men först ska jag duscha! Men först ska jag se klart mitt tv-program.

Men först!

Hur glad får man lov o vara egentligen? Tänk vad små saker för vissa är stora för andra. Som för mig. Helt spontant fick jag ett mess idag.

-Spelar du trummor?
-Jaa.. Svarade jag, det är mitt huvudinstrument. Vadådå?
- Hittade en sjukt stor T-shirt med ett skelett som spelar trummor, vet verkligen inte varför men har köpt den nu, till dig!
-den är så stor att jag tänkte du kunde åka bräda i den, om du nu tycker att den är snygg.

Sånt blir jag så himla glad av! Det gjorde min dag, bara sådär. Helt spontant. Får som ett lyckorus i kroppen, det finns allt söta människor i denna värld. Hejhej braiga värld.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha jag förstår dig :)



är allt bra med dig annars? :D

2010-03-10 12:07:56
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Fride - Ung & Gravid

Jo det måste han få!

2010-03-12 13:44:48
URL: http://inutimagen.blogg.se/
Postat av: Fride - Ung & Gravid

hha dom gillar ju kattmynta ^^

2010-03-12 21:45:59
URL: http://inutimagen.blogg.se/

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0