Stronger then ever

Imorgon tänkte jag faktiskt gå till skolan, vi har musik och jag vill faktiskt vara med. Jag får väl stå i ett hörn och spela bas eller något, sen ska jag prata med några lärare o hämta grejer så jag kan plugga hemma. Och på fredag ska jag göra ett prov hur det än går, bara jag får godkänt.

Idag har jag inte gjort ett skit. Det knackade någon på min dörr klockan tio i morse, jag öppnade i endast täcke och mössa (jag kan ju inte skrämma iväg gästerna direkt dom ser mig, min morgonfrilla är inte att leka med). Det var någon från Kirunabostäder som skulle fixa mitt luftgrejs, han gjorde inte ens något. Han tittade typ på det och nu låter det ännu värre ju. Han skulle återkomma. Det hoppas jag verkligen.

Jag åkte till backen idag även fast jag inte mår så bra, jag har iallafall ingen feber eller sånt. Det var kul, även fast bara jag och två tränare var där (bättre för mig), ena tränaren åkte hem och Daniel lärde mig nya teknikgrejer. Nu har jag visserligen lite ont på vänstra sidan av halsen. Usch.  Men på lördag är det "öppet hus" i backen med gratis åkning och massa annat, kom dit! Alla är välkommna och även jag kommer vara där, de har lovat fint väder.

Imorgon ska en sjuksköterska ringa upp mig och se hur jag mår, sen ska jag träffa min läkare och sen ska jag ha samtal med en tjej. Det känns som om detta kommer gå bra, det är jobbigt att gå igenom sånt här själv men jag är tacksam att jag har mina vänner (så jag är inte ensam egentligen), men ni förstår säkert.

Nu är det true blood på tv, jag älskar den serien!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är bara att säga till!

2010-03-04 10:14:48
URL: http://hannathulin.blogg.se/

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0