Tove Tove Tove IBRAHIMOVIC!

Jajamensan, min chef sjunger alltid så till mig när han ser mig, spelar ingen roll om jag jobbar eller är ledig.. Varje gång han ser mig så sjunger han Tove Tove Toooooveee Ibrahimovic! Tove Ibrahimovic!

Och han skrev precis åt mig på facebook såhär:
Tove! Jag googlade på en grej nyss.. ZLATANS FAMILJ DRABBAS AV VATTKOPPAR VARJE ÅR! SÅ DU ÄR EN IBRAHIMOVIC! Hahaha, jag kan inte sluta skratta. Han är fan knäpp.

Jag gick till läkaren idag och dem drog slutsatsen om att jag har vattkoppor, så jag gick hem från skolan och här har jag suttit i princip hela dagen. Helt värdelöst och tråkigt. Men nyss kom Alex hit! Det är kul, hoppas han inte blir smittad. Puss på han på avstånd! Nu ska jag kurera mig och.. Fortsätta med det jag höll på med? Alltså.. absolut ingenting?



Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0