Vill bara skriva av mig..

Jag har tråkigt och har feber, förhoppningsvis är det borta tills imorgon eftersom jag måste till skolan. Jag kommer gå iallafall, hoppas alla blir smittade och dör så jag får lite ensamtid på jorden och tänka och så, det hade varit något.

Jag är lite leds på allting som händer, olika sjukdomar hit och dit jämt och ständigt. Är sjuk jämt. Jämt jämt jämt. Och fyfan vad det klias över hela mig. Vill slita bort mitt hår och kasta iväg det. Jag är väl lite nere också. Tycker att någon kan komma och krama mig lite, jag känner mig alone och lite rädd :P Hahah. Rädd? För vadå? Mig själv kanske.


Hade bara vela sova igenom allt. Glömma allt. Börja om. Det ska jag nu.

Kommentarer

Skriv en finurlig kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0